EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo Uyeols10

Join the forum, it's quick and easy

EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo Uyeols10
EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: crayzboy76

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

kutu  pointer  loot  

Kimler hatta?
Toplam 4 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 4 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimePtsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeC.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo I_icon_minitimePtsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo

Aşağa gitmek

C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo Empty C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo

Mesaj tarafından EMO C.tesi Haz. 25, 2011 4:58 am

bu projemize ek olarak bir header ekliyoruz.
ben default olsun diyerekten mobpbase.h adlı header ekledim.

mobpbase.h

Kod:
DWORD KO_FLDB = 0x00C28C94;
DWORD KO_FMBS = 0x00499830;
DWORD KO_FPSM = 0x004997B0;

DWORD GetMobAddress( DWORD ID ) {
__asm {
MOV EDI, DWORD PTR DS:[KO_FLDB]
MOV EDI, DWORD PTR DS:[edi]
PUSH 1
PUSH ID
MOV ECX,EDI
CALL KO_FMBS
}
}
player bilgisi için ise.


Kod:
DWORD GetPlayerAddress( DWORD ID ) {
__asm {
MOV EDI, DWORD PTR DS:[KO_FLDB]
MOV EDI, DWORD PTR DS:[edi]
PUSH 1
PUSH ID
MOV ECX,EDI
CALL KO_FPSM
}
}
dllmain.cpp

Kod:
// dllmain.cpp : Defines the entry point for the DLL application.
#include "stdafx.h"
#include "mobpbase.h"
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

using namespace std;

int hCrt, i;
FILE *hf;
HANDLE hConsole;

DWORD GokhanThread;
DWORD GokhanThread1;
DWORD KO_CHARB = 0x00C28C98;
DWORD KO_PKTB = 0x00C28F58;
DWORD KO_MTID = 0x00C29014;
DWORD KO_SNDX = 0x00C1E368;

WORD KO_OFFHP = 0x5f4;
WORD KO_OFFMP = 0x9C8;
WORD KO_WALLHACK = 0x5F6;
WORD KO_NAME = 0x5CC;
WORD KO_TID = 0x590; // target

DWORD currentSend1;
HANDLE ProcessHandle;

void* PacketID;

DWORD RDWORD(DWORD paddy);
void MDWORD(DWORD paddy, DWORD pval);
void SendPackets(BYTE* packets,size_t sizes);
DWORD GetMobAddress( DWORD ID );



#define CopyBytes(Dest,Src) memcpy(Dest, (BYTE*)&Src, sizeof(Src))





void SendPackets(BYTE* packets,size_t sizes) {
__asm {
mov ecx, KO_PKTB
mov ecx, dword ptr ds:[ecx]
mov eax, currentSend1
push sizes
push packets
call [eax*4+ecx+40064h]
}
}


void sendbul1() {
switch ((*(BYTE*)(KO_SNDX))) {
case 0x16:
__asm mov currentSend1, 0
break;
case 0x17:
__asm mov currentSend1, 1
break;
case 0x14:
__asm mov currentSend1, 2
break;
case 0x15:
__asm mov currentSend1, 3
break;
case 0x12:
__asm mov currentSend1, 4
break;
case 0x13:
__asm mov currentSend1, 5
break;
case 0x10:
__asm mov currentSend1, 6
break;
case 0x11:
__asm mov currentSend1, 7
break;
case 0x1E:
__asm mov currentSend1, 8
break;
case 0x1F:
__asm mov currentSend1, 9
break;
}
}


DWORD RDWORD(DWORD paddy){
DWORD retval;
__asm {
mov ebx,[paddy]
xor eax,eax
mov eax,DWORD PTR DS:[ebx]
mov retval,eax
}
return retval;
}

void MDWORD(DWORD paddy, DWORD pval){
__asm {
mov ebx,paddy
xor eax,eax
mov eax,pval
mov DWORD PTR DS:[ebx],eax
}
}


DWORD KarakterHP(){
DWORD ADDR_CHARB = RDWORD(KO_CHARB);
return RDWORD(ADDR_CHARB + KO_OFFHP);
}

DWORD KarakterMP(){
DWORD ADDR_CHARB = RDWORD(KO_CHARB);
return RDWORD(ADDR_CHARB + KO_OFFMP);
}


void WallHack(int Current){
DWORD ADDR_CHARB = RDWORD(KO_CHARB);
switch(Current){
case 1:
MDWORD(ADDR_CHARB + KO_WALLHACK,255);
cout << "<< Message: WallHack Active ! >>" << endl;
break;
case 0:
MDWORD(ADDR_CHARB + KO_WALLHACK,1);
cout << "<< Message: WallHack DeActive>>";
break;
}
}


void WINAPI MainTH(){
sendbul1();
}


void socket(BYTE Packet[]){
SendPackets(Packet,sizeof(Packet));
}


void MobBilgileri(WORD Addy){
DWORD TargetADDRESS( 0 );
DWORD ADDR_CHARB = RDWORD(KO_CHARB);
DWORD TARGETID = RDWORD(ADDR_CHARB + KO_TID);
TargetADDRESS = GetMobAddress(TARGETID);
WORD OFF = Addy;
DWORD MOBINFO = RDWORD(TargetADDRESS + OFF);
printf("MobBilgisi : %d\n",MOBINFO);
//cout << "SECILEN MOB BILGISI: " + MOBINFO;


}



void hotkeys(){
while(true){
if(GetAsyncKeyState(VK_HOME)){

printf("KARAKTERHP: %d\n",KarakterHP());
printf("KARAKTERMP: %d\n",KarakterMP());
WallHack(1);
}
Sleep(100);

if(GetAsyncKeyState(VK_END)){


MobBilgileri(KO_OFFHP); // target hp
WallHack(0);
}
Sleep(100);

int VK_F = 0x46; // "F"
if(GetAsyncKeyState(VK_F)){
BYTE TOWN[] = {0x48,0x00};
socket(TOWN);
cout << "<< TOWN ! >>";
}
Sleep(100);

}
}


void _inline consolAlloc(){
AllocConsole();
hConsole = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
hCrt = _open_osfhandle((long) GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), _O_TEXT);
hf = _fdopen( hCrt, "w" );
*stdout = *hf;
i = setvbuf( stdout, NULL, _IONBF, 0 );
cout << "BlackRain Framework"<< endl;
SetConsoleOutputCP(65001);
}




BOOL APIENTRY DllMain( HMODULE hModule,
DWORD ul_reason_for_call,
LPVOID lpReserved
)
{
switch (ul_reason_for_call)
{
case DLL_PROCESS_ATTACH:

consolAlloc();


CreateThread(0,0,(LPTHREAD_START_ROUTINE) &hotkeys,0,0,&GokhanThread);
CreateThread(0,0,(LPTHREAD_START_ROUTINE) &MainTH,0,0,&GokhanThread1);

case DLL_THREAD_ATTACH:
case DLL_THREAD_DETACH:
case DLL_PROCESS_DETACH:
break;
}
return TRUE;
}

C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo NCodeResim Küçültülmüştür.Orjinal Boyutlarına Ulaşmak İçin Tıklayın 800x455
C++ DLL Tutorial { 5 } | MobInfo - PlayerInfo W8tk5w



Saygılar
EMO
EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 184
Puan : 235493
Rep Puanı : 5
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 18/05/11
Yaş : 34
Nerden : EMO world
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz