Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
[Code] View Matrix (Using GetTransform)
1 sayfadaki 1 sayfası
[Code] View Matrix (Using GetTransform)
- Kod:
D3DXVECTOR3 EspAimbot::GetDirVector(D3DXVECTOR3 Start,D3DXVECTOR3 End)
{
D3DXVECTOR3 VecDir,Diff;
D3DXVec3Subtract(&Diff,&End,&Start);
D3DXVec3Normalize(&VecDir,&Diff);
return VecDir;
}
D3DXVECTOR3 EspAimbot::GetCameraVectorFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
D3DXVECTOR3 Camera;
D3DXMATRIX view;
pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW, &view);
Camera.x = -view._41;
Camera.y = -view._42;
Camera.z = -view._43;
return Camera;
}
//radians
float EspAimbot::GetYawFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
D3DXMATRIX view;
float yaw;
pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW,&view);
yaw = atan2( vm._31, vm._33 );
return yaw;
}
float EspAimbot::GetPitchFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
D3DXMATRIX view;
float pitch;
pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW,&view);
pitch = atan2(-view._32, sqrt(view._33 * view._33 + view._31 * view._31 )) ;
return pitch;
}
//need to definately recheck roll :(
float EspAimbot::GetRollFromViewMatrix(LPDIRECT3DDEVICE8 pDevice)
{
D3DXMATRIX view;
float roll;
pDevice->GetTransform(D3DTS_VIEW,&view);
roll = atan2(vm._12,vm._22);
return roll;
}
credits:jim adams ob sdk
NOTES: This will only work for games that use SetTransform (Battlefield series being one that doesn't)
Similar topics
» [Code] Rainbow Crosshair
» Matrix Effects C#
» Wolfteam code's
» [Source Code] C# WriteProcessMemory/ReadProcessMemory
» Code Source PB [PointBlank]
» Matrix Effects C#
» Wolfteam code's
» [Source Code] C# WriteProcessMemory/ReadProcessMemory
» Code Source PB [PointBlank]
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO