EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial Uyeols10

Join the forum, it's quick and easy

EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial Uyeols10
EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: crayzboy76

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

pointer  loot  kutu  

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimePtsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeC.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial I_icon_minitimePtsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial

Aşağa gitmek

[Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial Empty [Source] DirectX 8/9 Chams Tutorial

Mesaj tarafından Hello EMO C.tesi Ara. 11, 2010 4:11 am

[quote name='IRcOnFuZeD' timestamp='1252364416' post='25540']
(UPDATED: Sunday, October 11, 6:43PM, PST)

What's chams?

Chams are short for, chameleons. it's basically a wallhack, with a color overlay for the item's place on the Z Axis, behind, or in front of the Render Buffer.

NOTE: If you're going to be using a D3D Base, you'll have to change the Device name, and make sure that your arguments for DrawIndexedPrimitive match.

But, first we will need to define our playerbody, so that we don't cham parts of the map and only the player.


this can be done like this:

Kod:

UINT Stride;
#define Player (Stride == 44);
bool Chams = false;
Also, for better definition of the playerbody using numverts and primcounts, or if there are more than one stride, you can use this code

Kod:

UINT Stride;
UINT NumVertices;
UINT PrimitiveCount;
#define Player (Stride == 44 || Stride == 20 || NumVertices == 200 || PrimitiveCount == 30);
//NOTE, these are Fake Strides.
//You will have to use the Game Specific ones for the game  you are planning to 'hack'
bool chams = false;

DrawIndexedPrimitive

Kod:

  LPDIRECT3DVERTEXBUFFER8 Stream_Data;
  UINT Stride = 0;

  if (m_pD3DDev->GetStreamSource(0, &Stream_Data, &Stride) == D3D_OK)
  Stream_Data->Release();

if(Chams)
      if(Player)
      {
          {
//If the player stride is active.
    DrawIndexedPrimitive(Device, Type, MinIndex,  NumVertices, StartIndex, PrimitiveCount);
//If it's behind the wall, then fill it with Green
    Device->SetRenderState( D3DRS_ZENABLE,false );
    Device->SetTexture( 0, texGreen );
//and then disable the Z Axis buffer, and bring them to the front.
    DrawIndexedPrimitive(Device, Type, MinIndex, NumVertices, StartIndex,  PrimitiveCount);
//if the player is in front of the wall
    Device->SetRenderState( D3DRS_ZENABLE, true );
//turn the Z Buffer back on, and then fill the playermodel with blue
    Device->SetTexture( 0, texBlue);
    DrawIndexedPrimitive(Device, Type,  MinIndex,  NumVertices, StartIndex, PrimitiveCount);
          }
      }

[/quote]
Hello EMO
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 374693
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 34
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

https://emostyle.yetkinforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz