Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh)
1 sayfadaki 1 sayfası
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh)
[QUOTE=xpiFF;1898969]Yes, External ESP: IE: Box Esp/Name Esp/Dist Esp. and an External Radar for those who are worried about pesky anticheat-screenshot methods.
Esp.cpp
Radar.cpp
Radar.h
Enjoi[/QUOTE]
Esp.cpp
- Kod:
#include "ESP.h"
#include "Utils.h"
#include "cvar.h"
#include "Radar.h"
#include "Drawing.h"
void CS_DoESP(HDC hDc,int i)
{
float vecscreen[2];
int col[3];
if(global_team == 1)
{
col[0] = cvar.t_col[0];
col[1] = cvar.t_col[1];
col[2] = cvar.t_col[2];
}
else if(global_team == 2)
{
col[0] = cvar.ct_col[0];
col[1] = cvar.ct_col[1];
col[2] = cvar.ct_col[2];
}
else
{
col[0] = 0;
col[1] = 0;
col[2] = 0;
}
Radar_DrawPoint( ent[i].origin, col[0], col[1], col[2], NULL );
float dist = GetDistance(ent[i].origin,ref_params_struct.vieworg)*2.54/100;
if(CalculateScreen(ent[i].origin,ref_params_struct.vieworg,ref_params_struct.viewangles,fCurrentFOV,vecscreen))
{
int boxradius = cvar.boxsize / (dist==0.0f) ? 1.0f : dist;
int text_dist = (int)(boxradius);
if(cvar.boxesp) {
//DrawBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],0,0,0,cvar.boxsize/dist+1,4);
//DrawBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],cvar.boxsize/dist,2);
DrawOutlineBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],cvar.boxsize/dist,2);
}
vecscreen[1] -= text_dist-5;
//vecscreen[0] += 7.5f + (boxradius/2);
if(cvar.distance)
{
char distance[256];
sprintf(distance,"-%2.2f-",dist);
DrawString(hDc,vecscreen[0], vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],distance,true,0);
}
if(cvar.name && pinfo[i-1].name != 0)
DrawString(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1] - 12,col[0],col[1],col[2],pinfo[i-1].name,true,0);
int iSequence = ent[i].curstate.sequence;
int iRealSequence = 0;
if (iSequence > 110 || iSequence < 0)
{
iRealSequence = 0;
}
else
{
iRealSequence = Cstrike_SequenceInfo[iSequence];
}
if( iRealSequence && cvar.sequence )
DrawString( hDc, vecscreen[0], vecscreen[1] + 12, 248, 211, 67, Cstrike_infotext[iRealSequence], true, 0 );
}
}
Radar.cpp
- Kod:
#include "Radar.h"
#include "Utils.h"
#include "cvar.h"
#include "Drawing.h"
//====================================================================================//
//====================================================================================//
void CalcPoint( float* origin, int& screenx, int& screeny )
{
float yaw = ent[myIndex].angles[1] * (M_PI / 180);
float sin_yaw = sin(yaw);
float minus_cos_yaw = -cos(yaw);
float dx = origin[0] - ent[myIndex].origin[0];
float dy = origin[1] - ent[myIndex].origin[1];
float x2 = dy*minus_cos_yaw + dx*sin_yaw;
float y2 = dx*minus_cos_yaw - dy*sin_yaw;
float range = 3500;
if(fabs(x2)>range || fabs(y2)>range)
{
if(y2>x2)
{
if(y2>-x2) {
x2 = range*x2/y2;
y2 = range;
} else {
y2 = -range*y2/x2;
x2 = -range;
}
} else {
if(y2>-x2) {
y2 = range*y2/x2;
x2 = range;
} else {
x2 = -range*x2/y2;
y2 = -range;
}
}
}
screenx = 140+int(x2/3500*float(95));
screeny = 140+int(y2/3500*float(95));
}
//====================================================================================//
void Radar_DrawPoint(float* origin, int r,int g,int b, char * szName)
{
if( !cvar.radar )
return;
int screenx,screeny;
int dotsize = 4;
CalcPoint(origin,screenx,screeny);
DrawFill( cs_context, screenx-2, screeny-2, dotsize, dotsize, r, g, b );
}
//====================================================================================//
void Radar_Draw( )
{
if( !cvar.radar )
return;
int x = 140;
int y = 140;
int size = 95;
DrawFill( cs_context, x-size, y-size, size*2, size*2, 90, 90, 90 );
DrawLine( cs_context, x-size, y, x+size, y, 0, 0, 0 );
DrawLine( cs_context, x, y-size, x, y+size, 0, 0, 0 );
}
Radar.h
- Kod:
#include <windows.h>
void Radar_DrawPoint(float* origin, int r,int g,int b, char * szName);
void Radar_Draw( );
Enjoi[/QUOTE]
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO