EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) Uyeols10

Join the forum, it's quick and easy

EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) Uyeols10
EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Giriş yap

Şifremi unuttum

Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: crayzboy76

Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

RSS akısı


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 


Anahtar-kelime

loot  pointer  kutu  

Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
» İnternetten Para Kazandıran Oyun ! Ödeme Alt Limiti Yok ! DEV KONU
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO

» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeCuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO

» etichal hacker görsel egitim seti
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO

» KO TBL Source C#
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimePtsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO

» x86 Registers
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeC.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO

» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimeÇarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO

» Basic C# DLL injector
External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) I_icon_minitimePtsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO

Reklam

External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh)

Aşağa gitmek

External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh) Empty External ESP and Radar For Most FPS (Offset Changes Needed, Duh)

Mesaj tarafından Hello EMO Ptsi Haz. 27, 2011 4:16 am

[QUOTE=xpiFF;1898969]Yes, External ESP: IE: Box Esp/Name Esp/Dist Esp. and an External Radar for those who are worried about pesky anticheat-screenshot methods.


Esp.cpp
Kod:
#include "ESP.h"
#include "Utils.h"
#include "cvar.h"
#include "Radar.h"
#include "Drawing.h"

void CS_DoESP(HDC hDc,int i)
{
    float vecscreen[2];
    int col[3];

    if(global_team == 1)
    {
        col[0] = cvar.t_col[0];
        col[1] = cvar.t_col[1];
        col[2] = cvar.t_col[2];
    }
    else if(global_team == 2)
    {
        col[0] = cvar.ct_col[0];
        col[1] = cvar.ct_col[1];
        col[2] = cvar.ct_col[2];
    }
    else
    {
        col[0] = 0;
        col[1] = 0;
        col[2] = 0;
    }

    Radar_DrawPoint( ent[i].origin, col[0], col[1], col[2], NULL );

    float dist = GetDistance(ent[i].origin,ref_params_struct.vieworg)*2.54/100;

    if(CalculateScreen(ent[i].origin,ref_params_struct.vieworg,ref_params_struct.viewangles,fCurrentFOV,vecscreen))
    {
        int  boxradius = cvar.boxsize / (dist==0.0f) ? 1.0f : dist;
        int text_dist = (int)(boxradius);               

        if(cvar.boxesp) {
            //DrawBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],0,0,0,cvar.boxsize/dist+1,4);
            //DrawBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],cvar.boxsize/dist,2);   
            DrawOutlineBox(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],cvar.boxsize/dist,2);
        }

        vecscreen[1] -= text_dist-5;
        //vecscreen[0] += 7.5f + (boxradius/2);

        if(cvar.distance)
        {
            char distance[256];
            sprintf(distance,"-%2.2f-",dist);
            DrawString(hDc,vecscreen[0], vecscreen[1],col[0],col[1],col[2],distance,true,0);
        }

        if(cvar.name && pinfo[i-1].name != 0)
            DrawString(hDc,vecscreen[0],vecscreen[1] - 12,col[0],col[1],col[2],pinfo[i-1].name,true,0);

        int iSequence        = ent[i].curstate.sequence;
        int iRealSequence    = 0;

        if (iSequence > 110 || iSequence < 0)
        {
            iRealSequence = 0;
        }
        else
        {
            iRealSequence = Cstrike_SequenceInfo[iSequence];
        }

        if( iRealSequence && cvar.sequence )
            DrawString( hDc, vecscreen[0], vecscreen[1] + 12, 248, 211, 67, Cstrike_infotext[iRealSequence], true, 0 );
    }
}

Radar.cpp
Kod:

#include "Radar.h"
#include "Utils.h"
#include "cvar.h"
#include "Drawing.h"


//====================================================================================//
//====================================================================================//
void CalcPoint( float* origin, int& screenx, int& screeny )
{
    float yaw = ent[myIndex].angles[1] * (M_PI / 180);
    float sin_yaw = sin(yaw);
    float minus_cos_yaw = -cos(yaw);

    float dx  = origin[0] - ent[myIndex].origin[0];
    float dy  = origin[1] - ent[myIndex].origin[1];
    float x2 =  dy*minus_cos_yaw + dx*sin_yaw;
    float y2 =  dx*minus_cos_yaw - dy*sin_yaw;
    float range = 3500;
    if(fabs(x2)>range || fabs(y2)>range)
    {
        if(y2>x2)
        {
            if(y2>-x2) {
                x2 = range*x2/y2;
                y2 = range;
            }  else  {
                y2 = -range*y2/x2;
                x2 = -range;
            }
        } else {
            if(y2>-x2) {
                y2 = range*y2/x2;
                x2 = range;
            }  else  {
                x2 = -range*x2/y2;
                y2 = -range;
            }
        }
    }
    screenx = 140+int(x2/3500*float(95));
    screeny = 140+int(y2/3500*float(95));
}

//====================================================================================//
void Radar_DrawPoint(float* origin, int r,int g,int b, char * szName)
{
    if( !cvar.radar )
        return;

    int screenx,screeny;
    int dotsize = 4;

    CalcPoint(origin,screenx,screeny);

    DrawFill( cs_context, screenx-2, screeny-2, dotsize, dotsize, r, g, b );
}
//====================================================================================//
void Radar_Draw( )
{
    if( !cvar.radar )
        return;

    int x        = 140;
    int y        = 140;
    int size    = 95;
   
    DrawFill( cs_context, x-size, y-size, size*2, size*2, 90, 90, 90 );
   
    DrawLine( cs_context, x-size, y, x+size, y, 0, 0, 0 );
    DrawLine( cs_context, x, y-size, x, y+size, 0, 0, 0 );
}

Radar.h
Kod:
#include <windows.h>

void Radar_DrawPoint(float* origin, int r,int g,int b, char * szName);
void Radar_Draw( );


Enjoi[/QUOTE]
Hello EMO
Hello EMO
EMO Team
EMO Team

Cinsiyet : Erkek
Burçlar : Yay
Yılan
Mesaj Sayısı : 935
Puan : 384393
Rep Puanı : 18
Doğum tarihi : 28/11/89
Kayıt tarihi : 21/07/09
Yaş : 34
Nerden : EMO WorlD
İş/Hobiler : RCE Student / Game Hacking / Learn Beginner C#,C++,Delphi
Lakap : EMO

https://emostyle.yetkinforum.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz