Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 4 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 4 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
[Source] Wolfteam stuffs
1 sayfadaki 1 sayfası
[Source] Wolfteam stuffs
apau demiş ki:12/4/2012
LTClient = 0x64CC80;
Offset = 0x204;
- Kod:
void __cdecl Cvar(char* StringValue)
{
DWORD WolfTeam_ = (DWORD)GetModuleHandleA("WolfTeam.bin");
if( WolfTeam_ != NULL )
{
DWORD *LTClient = ( DWORD* )( (WolfTeam_ + 0x64CC80) );
void* Cmd_ = ( void* )*( DWORD* )(*LTClient + 0x204);
_asm
{
push StringValue;
call Cmd_;
add esp, 4;
}
}
}
Usage:
- Kod:
Cvar( "FogEnable 1" );
Reclass:
- Kod:
class WeaponInfo
{
public:
char _0x0000[4];
DWORD ShotsPerClip; //0x0004
char _0x0008[336];
DWORD AIFireSndRadius; //0x0158
char _0x015C[36];
DWORD Range; //0x0180
char _0x0184[68];
DWORD InfiniteAmmo; //0x01C8
char _0x01CC[4];
DWORD IsAmmo; //0x01D0
char _0x01D4[4];
DWORD WeaponSndRadius; //0x01D8
char _0x01DC[20];
DWORD EnvironmentMap; //0x01F0
char _0x01F4[4];
DWORD UseUWMuzzleFX; //0x01F8
char _0x01FC[96];
DWORD FireSndRadius; //0x025C
char _0x0260[8];
DWORD MinPerturb; //0x0268
char _0x026C[68];
DWORD VectorsPerRound; //0x02B0
char _0x02B4[12];
DWORD MaxPerturb; //0x02C0
char _0x02C4[112];
};//Size=0x0334
enum IntersectFlags
{
INTERSECT_OBJECTS = 1,
IGNORE_NONSOLID,
INTERSECT_HPOLY = 4,
CHECK_FROM_POINT_INSIDE_OBJECTS = 8,
INTERSECT_MODELOBBS = 16
};
class LTColor{
public:
float r;
float g;
float b;
float a;
};
class IntersectQuery {
public:
D3DXVECTOR3 vFrom;
D3DXVECTOR3 vTo;
int iFlags;
ObjectFilterFn FilterFn;
ObjectFilterFn FilterActualIntersectFn;
PolyFilterFn PolyFilterFn;
void* pUserData;
void* pActualIntersectUserData;
};
class IntersectInfo{
public:
D3DXVECTOR3 vImpactPos;
char spacer00[16];
unsigned long* pObjectHit;
char spacer01[12];
};
class cILTBase{
public:
virtual const char* GetLTClassName( void );
};
class cLTBase : public cILTBase{
public:
char spacer00[96];
bool( *IntersectSegment )( IntersectQuery* iQuery, IntersectInfo* Info );
char spacer00[28];
unsigned int( *GetLocalClientID )( unsigned int* pIDOut );
char spacer01[20];
unsigned int( *FlipScreen )( int Flags );
unsigned int( *Start3D )( void );
unsigned int( *RenderCamera )( unsigned long* pObject, float FrameTime );
char spacer02[8];
unsigned int( *ClearScreen )( RECT* pRect, int Flags, LTColor* Color );
char spacer03[24];
unsigned int( *End3D )( int Flags );
char spacer04[44];
unsigned int( *RegisterConsoleProgram )( const char* Name, void* FnPtr );
unsigned int( *UnregisterConsoleProgram )( const char* Name );
char spacer00[256];
void( *RunConsoleString )( const char* Command );
};
credits:
apau
domo
proto
thanks
Similar topics
» [Source] Great D3D Crosshair source
» [Source C++ 1.15] Uhack Source code
» Wolfteam code's
» Wolfteam Şanslı Kutu Bugu
» LTFreeze [Source]
» [Source C++ 1.15] Uhack Source code
» Wolfteam code's
» Wolfteam Şanslı Kutu Bugu
» LTFreeze [Source]
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO