Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
skil oluşturmak için bilinmesi gerekenler
EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz :: Online Oyunlar :: Knight Online :: Knight Online Private Serverlar
1 sayfadaki 1 sayfası
skil oluşturmak için bilinmesi gerekenler
Bakalım bu MAGIC ve MAGIC_TYPE ların hangileri ne işe yarıyormuş
: MAGIC :
Skillerin okunduğu ana tablodur.
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
ItemGroup > Skill Classı :
0 = Warrior Skilleri
1 = Asas Skilleri
7 = Okcu Skilleri
9 = Canavar Skilleri ( Harpy Zehiri,Deruvish Elektriği vb. ) ve Priest Skilleri
11 = Mage Skilleri
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill Mesafesi
: MAGIC_TYPE1 :
Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Hit > Dmg Yüzdesi
: MAGIC_TYPE2 :
Ok Skillerinin okunduğu tablodur.
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
HitType > Skill Gidiş Tarzı :
0 = Normal Gidiş
2 = Takipli Gidiş ( Shadow Hunter , Dark Pursuer gibi .. )
HitRate = Vuruş Oranı
AddDamage = Vurus Hiti
AddRange = Vuruş Mesafesi
NeedArrow = Eksilecek Ok Değeri
: MAGIC_TYPE3 :
Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )
Ilk 3 sekmeyi geçiyorum artık ezberlediniz ..
FirstDamage > Düşürülecek Toplam HP
EndDamage > Sonda Düşürülecek Toplam HP
( Bunların Arasındaki Ilişkiyi Anlamadım )
TimeDamage > Düşürülecek Zaman Ayarı
Duration > Isleyecek Sure
Attibure > Skill Etkisi :
1 = Mage Fire Skilli
2 = Mage Ice Skilli
3 = Mage Light Skilli
4 = Manyetik Etki ( Brightness gibi .. )
5 = ?????? ( Örnek : Curse )
6 = Poison Etkisi
Radius > Skillin Etki Edeceği Alan
: MAGIC_TYPE4 :
Çok önemli bir tablodur
Bufftype > Skillin Gorevi :
1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp Oranı
: MAGIC_TYPE5 :
Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.
Type > Skillin Görevi :
1 = Magic Ataklarını Siler ( Cure Disase gibi .. )
2 = Anti HP,AC,MP vb. Şeyleri Siler ( Cure Curse gibi .. )
3 = Rez Skilleri
4 = Alan Cure Skilli
ExpRecover > Rez Skillerinde Vereceği Exp Yüzdesi ( 100 yaparsanız ölen karakter exp kaybetmeden kalkar )
NeedStone > Eksilecek Rez Taşı Değeri
: MAGIC_TYPE6 :
Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..
Size > Dönüşülecek Canavarın Büyüklüğü ( 100 Normal - 120 = %20 Daha Büyük )
TransformID > Dönülecek Canavarın sSid Kodu
Duration > Etki Süresi
MaxHP > Ekstra Verilecek HP
MaxMP > Ekstra Veriecek MP
Speed > Ekstra Koşma Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
AttackSpeed > Atak Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
TotalAC > Ekstra Verilecek Defans
Sonu büyük R harfi ile biten sekmeler > Ekstra Resistans
UserSkillUse > Skill Kullanabilme Özelliği ( 1 = Aktif , 0 = Pasif )
MonsterFriendly > Agresif Canavarların Arasında Canavar Gibi Gozukme
Bunu 0 yaparsanız normal bir player gibi olursunuz ve canavarlar size vurur
: MAGIC_TYPE7 :
Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..
nIndex > Skill Kodu
ByNatoinChange > Denemedim Ama Irk Değiştiriyor Olabilir.Nation yerine Natoin yazmışlar
byStateChange > Görünürlük Değiştirir ( Emin Değilim )
byRadius > Etki Alanı
shDuration > Etki Süresi
shDamage > Canavara Vuracağı Dmg ( Sadece gmlere özel editlenerek 100k dmg vurdurulablir )
nNeedItem > Kullanıldığında Gidecek Item Kodu
: MAGIC_TYPE8 :
Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.
Target > Hedef :
1 = Dost
0 = Düşman ( Denemedim )
Radius > Etki Alanı
WarpType > Kullanım Şekli :
25 = Party Dostuna TP
12 = Party Dostunu Yanına TP
1 = Towna TP
ExpRecover > Geri Verilecek Exp Oranı
: MAGIC_TYPE9 :
Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.
TargetChange > Durum :
1 = Görünmezleri Görme
2 = Görünmez Olma
StateChange > Durum :
1 = Hareketsiz Görünmezlik
2 = Hareketli Görünmezlik
3 = Sadece Kendine Görünmezleri Görme
4 = Alan Icindeki Party Üyelerine Görünmezleri Görme
Radius > Etki Alanı
Duration > Etki Süresi
AddDamage > Vereceği Dmg
Vision > Görünmezlik Seviyesi ( 100 Normal , 0 Yaparsanız hide atsanız bile görünürsünüz .. )
NeedItem > Kullanacağı Item Kodu
: MAGIC :
Skillerin okunduğu ana tablodur.
MagicNum > Skill Kodu
EnName > Isim
KrName > Sağ Üstteki Isim
Description > Açıklama
SelfEffect > Karakterin Kendisine Efekti
FlyingEffect > Skill Havada Giderken Gösterecegi Efekt
TargetEffect > Skill Dusmana Ulasınca Dusmana Etki Edecek Efekt
SkillLevel > Skill'in Leveli
Skill > Basıldığında Uygulanacak Skill ( Genelde Skill Kodunun Ilk 4 Harfi )
Msp > Kullanacağı Mana
HP > Azaltacağı Can
ItemGroup > Skill Classı :
0 = Warrior Skilleri
1 = Asas Skilleri
7 = Okcu Skilleri
9 = Canavar Skilleri ( Harpy Zehiri,Deruvish Elektriği vb. ) ve Priest Skilleri
11 = Mage Skilleri
UseItem > Skill Atıldığında Gidecek Item ( Arrow Gibi )
CastTime > Skill Atış Süresi
ReCastTime > Cooldown Süresi
SuccesRate > Başarı Oranı
Range > Skill Mesafesi
: MAGIC_TYPE1 :
Magicsiz elle vurulan skillerin hitlerinin okunduğu tablodur.
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
Hit > Dmg Yüzdesi
: MAGIC_TYPE2 :
Ok Skillerinin okunduğu tablodur.
iNum > Skill Kodu
Name > Skill Adı
Description > Açıklama
HitType > Skill Gidiş Tarzı :
0 = Normal Gidiş
2 = Takipli Gidiş ( Shadow Hunter , Dark Pursuer gibi .. )
HitRate = Vuruş Oranı
AddDamage = Vurus Hiti
AddRange = Vuruş Mesafesi
NeedArrow = Eksilecek Ok Değeri
: MAGIC_TYPE3 :
Zehirli skillerin bulunduğu bölümdür. ( Restore Heal Skilleri , Poison Arrow , Blooding gibi .. )
Ilk 3 sekmeyi geçiyorum artık ezberlediniz ..
FirstDamage > Düşürülecek Toplam HP
EndDamage > Sonda Düşürülecek Toplam HP
( Bunların Arasındaki Ilişkiyi Anlamadım )
TimeDamage > Düşürülecek Zaman Ayarı
Duration > Isleyecek Sure
Attibure > Skill Etkisi :
1 = Mage Fire Skilli
2 = Mage Ice Skilli
3 = Mage Light Skilli
4 = Manyetik Etki ( Brightness gibi .. )
5 = ?????? ( Örnek : Curse )
6 = Poison Etkisi
Radius > Skillin Etki Edeceği Alan
: MAGIC_TYPE4 :
Çok önemli bir tablodur
Bufftype > Skillin Gorevi :
1 = Buff Skilli
2 = AC Skilli
3 = Boyut Skilli ( Bezoar,Rice Cake gibi .. )
4 = Atak Arttırma,Azaltma Skilli ( Wolf , Massivenes gibi .. )
5 = Atak Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Outrage , Slow , Frenzy gibi .. )
6 = Koşma Hızı Arttırma,Azaltma Skilli ( Chill , Sprint gibi .. )
7 = Stat Veren Skiller ( Gain , Strenght gibi .. )
8 = Resistans Veren Skiller (Indure Fire , Calm Mind gibi .. )
9 = Atak Sekmesi Arttıran,Azaltan Skiller ( Illusion gibi ..)
10 = Mage Atak Arttıran Skiller ( Absolute Power gibi ..)
Radius > Skill Etki Edeceği Alan
Duration > Isleyecek Sure
AttackSpeed > Atak Hızı
Speed > Koşma Hızı
AC > Defans
ACPct > Düşüreceği Defans ( AC Sekmesine - li yazarsanız okumaz )
Attack > Atak Oranı ( 100 = 0 Dır. 120 yaparsanız %20 daha fazla atak verir .. )
MagicAttack > Mage Atağı Oranı
MaxHP > Vereceği Can
MaxHPPct > Düşüreceği Can
MaxMP > Vereceği Mana
MaxMPPct > Düşüreceği Mana
HitRate > Başarı Oranı
AvoidRate > Sekme Oranı
Str,Sta,Dex,Intel,Cha > Vereceği Stat Oranı
FireR,ColdR,LightningR,MagicR,DisaseR,PoisonR > Vereceği Resistans Oranı
ExpPct > Düşüreceği Exp Oranı
: MAGIC_TYPE5 :
Aynı ırktaki kişilere atılabilecek iyileştirme skillerinin olduğu tablodur.
Type > Skillin Görevi :
1 = Magic Ataklarını Siler ( Cure Disase gibi .. )
2 = Anti HP,AC,MP vb. Şeyleri Siler ( Cure Curse gibi .. )
3 = Rez Skilleri
4 = Alan Cure Skilli
ExpRecover > Rez Skillerinde Vereceği Exp Yüzdesi ( 100 yaparsanız ölen karakter exp kaybetmeden kalkar )
NeedStone > Eksilecek Rez Taşı Değeri
: MAGIC_TYPE6 :
Dönüşüm işlemlerinin yapıldığı tablodur.Transformation Scroll bilgileri bu tablodan okur ..
Size > Dönüşülecek Canavarın Büyüklüğü ( 100 Normal - 120 = %20 Daha Büyük )
TransformID > Dönülecek Canavarın sSid Kodu
Duration > Etki Süresi
MaxHP > Ekstra Verilecek HP
MaxMP > Ekstra Veriecek MP
Speed > Ekstra Koşma Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
AttackSpeed > Atak Hızı Oranı ( 0 = Normal - 100 = 2 Kat Daha Hızlı )
TotalAC > Ekstra Verilecek Defans
Sonu büyük R harfi ile biten sekmeler > Ekstra Resistans
UserSkillUse > Skill Kullanabilme Özelliği ( 1 = Aktif , 0 = Pasif )
MonsterFriendly > Agresif Canavarların Arasında Canavar Gibi Gozukme
Bunu 0 yaparsanız normal bir player gibi olursunuz ve canavarlar size vurur
: MAGIC_TYPE7 :
Canavarlara atılan eksiltici skillerdir.Çekme ve uyutma gibi ..
nIndex > Skill Kodu
ByNatoinChange > Denemedim Ama Irk Değiştiriyor Olabilir.Nation yerine Natoin yazmışlar
byStateChange > Görünürlük Değiştirir ( Emin Değilim )
byRadius > Etki Alanı
shDuration > Etki Süresi
shDamage > Canavara Vuracağı Dmg ( Sadece gmlere özel editlenerek 100k dmg vurdurulablir )
nNeedItem > Kullanıldığında Gidecek Item Kodu
: MAGIC_TYPE8 :
Işınlanma olayının geçtği skillerin bulunduğu tablodur.
Target > Hedef :
1 = Dost
0 = Düşman ( Denemedim )
Radius > Etki Alanı
WarpType > Kullanım Şekli :
25 = Party Dostuna TP
12 = Party Dostunu Yanına TP
1 = Towna TP
ExpRecover > Geri Verilecek Exp Oranı
: MAGIC_TYPE9 :
Görünmezlik ve bunları gösterme skillerinin bulunduğu tablodur.
TargetChange > Durum :
1 = Görünmezleri Görme
2 = Görünmez Olma
StateChange > Durum :
1 = Hareketsiz Görünmezlik
2 = Hareketli Görünmezlik
3 = Sadece Kendine Görünmezleri Görme
4 = Alan Icindeki Party Üyelerine Görünmezleri Görme
Radius > Etki Alanı
Duration > Etki Süresi
AddDamage > Vereceği Dmg
Vision > Görünmezlik Seviyesi ( 100 Normal , 0 Yaparsanız hide atsanız bile görünürsünüz .. )
NeedItem > Kullanacağı Item Kodu
EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz :: Online Oyunlar :: Knight Online :: Knight Online Private Serverlar
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO