Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 11 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 11 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
[Coding] - Simple Mouse Source
1 sayfadaki 1 sayfası
[Coding] - Simple Mouse Source
My main reason for posting this is the fix I came up with for running your game in a window. Basically, however far off the games window would be from 0,0 on the screen, that is how much your cursor would be offset to the bottom right.
If my window was 100 pixels away from 0, 0 (top left of screen) my cursor would be off by 100 pixels, this is a nice fix and a working code snippet.
For anyone asking about mouse menus/GUI's, have fun
If my window was 100 pixels away from 0, 0 (top left of screen) my cursor would be off by 100 pixels, this is a nice fix and a working code snippet.
For anyone asking about mouse menus/GUI's, have fun
- Kod:
POINT Pos;
RECT wRect;
bool showMenu = false;
int cursorx, cursory;
__inline void DoMenu()
{
if(GetAsyncKeyState(VK_DELETE)&1)
{
showMenu = !showMenu;
}
if(showMenu)
{
//Our ghetto menu item
Renderer.FillRectD3D(60, 60, 20, 20, 0xFFFFFF00);
/* This is to correct for a problem with getcursorpos and windowed mode */
GetWindowRect(hWnd, &wRect);
//Cursor pos (Pos.x/Pos.y)
GetCursorPos(&Pos);
//Windowed correction
cursorx = Pos.x - wRect.left;
cursory = Pos.y - wRect.top;
//Draw cursor
Renderer.DrawTextD3D(cursorx, cursory, 0xFFFF0000, "+", DT_CENTER | DT_VCENTER, 0);
//Mouse 1
if(GetAsyncKeyState(0x1)&1)
{
if(cursorx > 60 && cursory > 60
&& cursorx < 80 && cursory < 80)
{
//Toggle/Action here
}
}
}
}
Similar topics
» [Source] Great D3D Crosshair source
» [Source C++ 1.15] Uhack Source code
» [Coding] Menu 3d
» [Coding] - Another D3D menu example
» [C++] Aimbot Coding
» [Source C++ 1.15] Uhack Source code
» [Coding] Menu 3d
» [Coding] - Another D3D menu example
» [C++] Aimbot Coding
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO