Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 5 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 5 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
C# Develop Bazı Base Fonksiyonları
1 sayfadaki 1 sayfası
C# Develop Bazı Base Fonksiyonları
[QUOTE=Ricky;129]
GetCharBase Fonksiyonu
GetItemBase Fonksiyonu
GetCurrentSkill Fonksiyonu
GetSkillCount Fonksiyonu
Hepsini c# ta ben yazdım hadi bakalım
[/QUOTE]- Kod:
void GetCharBase(long TargetChar) {
// Ricky
int ptr;
int tmpCharBase;
int tmpbase;
int IDArray;
int BaseAddr = 0;
int mob;
mob = TargetChar;
ptr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_FLDB))));
tmpCharBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(ptr + 0x3c))),0);
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpCharBase + 0x4))), 0);
while (tmpbase != 0) {IDArray = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0xc))), 0);
if (IDArray >= mob){
if (IDArray == mob){BaseAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x10))), 0);}
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x0))), 0);}
else {tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x8))), 0);}}
return BaseAddr;}
GetItemBase Fonksiyonu
- Kod:
int GetItemBase(long ItemID) {
int RetAddr;
int CurrentPtr;
int CurrentAddr;
int CurrentID;
int RetBase;
RetAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_İTOB))));
CurrentAddr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(RetAddr + 0x18))), 0);
CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentAddr + 0x4))), 0);
while (CurrentPtr != 0) {CurrentID = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0xC))), 0);
if (CurrentID >= itemid)
{if (CurrentID == ItemID){RetBase = CurrentPtr;}
CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0x0))), 0);}
else {CurrentPtr = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(CurrentPtr + 0x8))), 0);}}
return RetBase;}
GetCurrentSkill Fonksiyonu
- Kod:
int GetCurrentSkill(int SkillNO){
long tmpbase;
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(KO_DLGB + 0x1B8))), 0);
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0x4))), 0);
tmpbase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpbase + 0xdc))), 0);
for (int i = 0; i < SkillNO; i++){tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);}
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x8))), 0);
if (tmpbase != 0) /* esit değil.*/{tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);
return tmpbase; /* GetCurrentSkill = tmpbase*/}
else {return 0; /* GetCurrentSkill = 0*/}}
GetSkillCount Fonksiyonu
- Kod:
int GetSkillCount(int SkillNO)
{int tmpBase;
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(DlgPointer + 0x1B8))), 0);
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x4))), 0);
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0xCC))), 0);
for (int b = 0; b < SkillNO; b++){tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);}
tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x8))), 0);
if (tmpBase != 0)
{tmpBase = BitConverter.ToInt32(ReadMemory(GameProcessHandle, (new IntPtr(tmpBase + 0x0))), 0);
return tmpBase;}else{return 0;}}
Hepsini c# ta ben yazdım hadi bakalım
Similar topics
» C# Develop Bazı Koxp Fonksiyonları
» RCD Base 2.0
» RCD Base 1.0
» %100 Ronakland Base Sorunsuz Yapma
» Ronark Land Base NPCleri Guard Towerleri. / Zonesi ve Başlangıç pozisyonu vs..
» RCD Base 2.0
» RCD Base 1.0
» %100 Ronakland Base Sorunsuz Yapma
» Ronark Land Base NPCleri Guard Towerleri. / Zonesi ve Başlangıç pozisyonu vs..
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO