Giriş yap
En iyi yollayıcılar
Hello EMO | ||||
EMO | ||||
eMoStyLe | ||||
BesimBICER | ||||
GameKinG | ||||
Crysis | ||||
~>!.DεvιLρяιεsт.!<~ | ||||
MeTaL | ||||
TrueCrime | ||||
djhayal3t |
Istatistikler
Toplam 203 kayıtlı kullanıcımız varSon kaydolan kullanıcımız: crayzboy76
Kullanıcılarımız toplam 1186 mesaj attılar bunda 862 konu
Arama
Sosyal yer imi
Sosyal bookmarking sitesinde Emo, Emo nedir, Emo resimleri, Emo Kıyafetleri, Emo Sözleri, Emo Oyunları, EmoTurkey, Emo Nickler, Emo Avatarları, Punk, Punk Resimleri, Punk Avatarları, Rock, Rock Resimleri, Rock Avatarları, Msn Nickleri, Msn Avatarları, Müzik adresi saklayın ve paylaşın
Sosyal bookmarking sitesinde EMO Style ForumPro - Hos Geldiniz adresi saklayın ve paylaşın
Kimler hatta?
Toplam 6 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 6 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 217 kişi C.tesi Tem. 29, 2017 1:46 am tarihinde online oldu.
En son konular
Reklam
[Coding] - Asus Wallhack detecter/logger
1 sayfadaki 1 sayfası
[Coding] - Asus Wallhack detecter/logger
Hey all, I wrote this to play with the SRCBLEND and DESTBLEND after I saw the asus wallhack for bf2/2142:
I thourght I'd share it. Its pretty simple and may work in other games (a friend I'm helping is working on crysis). This is used within Tatnium (d3d starterkit) but it can be changed to use in other bases.
Variables (I used global)...
Put this in DIP:
Basic usage:
That should be it, I had it commented out and havent used it in awhile but it should work. If it doesnt, I will go fix it (It might log the numbers as hex also)...
- Kod:
if (AsusHack)
{
m_pD3Ddev->SetRenderState( D3DRS_SRCBLEND, 0x5 );
m_pD3Ddev->SetRenderState( D3DRS_DESTBLEND, 0x2 );
m_pD3Ddev->SetRenderState( D3DRS_ALPHABLENDENABLE, TRUE );
}
I thourght I'd share it. Its pretty simple and may work in other games (a friend I'm helping is working on crysis). This is used within Tatnium (d3d starterkit) but it can be changed to use in other bases.
Variables (I used global)...
- Kod:
int SRCBLENDINT=5;
int DESTBLENDINT=2;
char value1[250];
char value2[250];
Put this in DIP:
- Kod:
m_pD3Ddev->SetRenderState( D3DRS_SRCBLEND, SRCBLENDINT);
m_pD3Ddev->SetRenderState( D3DRS_DESTBLEND, DESTBLENDINT);
m_pD3Ddev->SetRenderState( D3DRS_ALPHABLENDENABLE, TRUE );
if(GetAsyncKeyState(VK_ADD)&1)
{ SRCBLENDINT++; }
if(GetAsyncKeyState(VK_SUBTRACT)&1)
{ DESTBLENDINT++; }
if(GetAsyncKeyState(VK_MULTIPLY)&1)
{
itoa(SRCBLENDINT,value1,200);
itoa(DESTBLENDINT,value2,200);
add_log("SRCBLENDINT =");
add_log(value1);
add_log("DESTVBLENDINT =");
add_log(value2);
}
if(GetAsyncKeyState(VK_DIVIDE)&1)
{ SRCBLENDINT=0;
DESTBLENDINT=0;
}
Basic usage:
- Kod:
Numpad Add: Increase SRCBLENDINT
Numpad Subtract: Increase DESTBLENDINT
Numpad Multiply: Log
Numpad Divide: Reset
That should be it, I had it commented out and havent used it in awhile but it should work. If it doesnt, I will go fix it (It might log the numbers as hex also)...
Similar topics
» [PB] RCD Logger 3.0
» C++ Warrock Adress Logger -- DLL
» D3D9 Model Recognition Logger
» [Coding] Menu 3d
» [Coding] - Another D3D menu example
» C++ Warrock Adress Logger -- DLL
» D3D9 Model Recognition Logger
» [Coding] Menu 3d
» [Coding] - Another D3D menu example
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Ağus. 29, 2014 8:33 am tarafından Hello EMO
» goldenchase.net maden yaparak para kazanma
Cuma Ağus. 29, 2014 8:18 am tarafından Hello EMO
» etichal hacker görsel egitim seti
Çarş. Ağus. 06, 2014 4:57 am tarafından Hello EMO
» KO TBL Source C#
Ptsi Ara. 09, 2013 6:36 am tarafından Hello EMO
» x86 Registers
C.tesi Ağus. 24, 2013 5:02 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de WYD
Çarş. Tem. 10, 2013 7:25 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Pegando Address, Pointers de CS Metodo²
Çarş. Tem. 10, 2013 7:23 am tarafından Hello EMO
» [Tutorial] Aprendendo basico deASM OLLYDBG
Çarş. Tem. 10, 2013 7:22 am tarafından Hello EMO
» Basic C# DLL injector
Ptsi Tem. 08, 2013 7:48 am tarafından Hello EMO